本欄各項目歡迎老同學轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

4/11/14

「有話要說」 (梁翠群) (04/11/14)


慶祝「鳴遠第12届四十周年舊金山大聚會」徵文

記得我係其中一個大聲號叫團聚嘅同學,依家我反而靜雞雞冇晒聲氣呢?
事關家里有啲事辦,而且年中難申請假期,所以唔敢出聲!今次吉如俾機會我哋發表,我一定唔放過啦!

我有幸與美國鳴遠校友於2009年同遊Ballarat. 雖然只係嗰一次,但我永遠懷念當日嘅歡聚。

唔信?大家不妨睇下以下短片就知道嗰日幾咁好玩啊!




同窗三,五載
分離數十年
照片逐漸舊
友情日益深


四句獻醜
祝大家幸褔安康!

十二屆孝班
梁翠群


1 comment:

  1. Dear 翠群, 時間過得很快, 哇, 一下子都五年啦!謝謝妳留了這個珍貴的「變魔術」短片來應時節。妳好厲害啊!

    ReplyDelete