本欄各項目歡迎老同學轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

7/8/14

我與越南鳴遠十二屆同學慶祝畢業四十週年小聚(梁翠群) (07/08/14)

好耐…好耐…冇上吉如吹水,個心都好掛住班同學仔,硬係人閒心唔閒。

呢次睇到大家又再重溫四十週年聚會嗰件事,我試下重新練番「九方神功」,搵返個茶煲煲水,哈哈…。好啦,話歸正題,呢輪唔知因乜嘢事,半年來一直都無心機,冇晒樂趣,半隱居咁,好似武俠小說經常提到「看破紅塵…」,好彩重未到「削髮為尼」咁慘,介因我重貪戀美食(有圖為証,今年身材橫過舊年),哈哈!

左起 : 翠群,袁妹,國炎,駱强,明輝

講到四十週年記念,我同幾個响越南嘅同學仔聚會應該算係最先慶祝嘅一族!

舊年年尾亞細妹初為人母,佢係高齡產婦,產前有併發症,真係好危險,可能上天憐恤亞妹咁多年來對亞媽一片孝心,上天保佑亞妹大步檻過,生咗個好得意,好趣志嘅囡囡,所以我返越探親嗰幾個星期都一直忙著幫手照顧佢哋兩母女,等亞妹同啤啤女安定咗,辦咗滿月酒會,我先至有機會去參加Miền Tây Sông Nước四日遊。

最後臨離越前幾日,联絡到駱强同學,佢真係好本事,一日之內幫我約到幾位同屆同學仔於星期日,一月十九日响香港酒樓飲早茶。當日聚會好短暫,淨係得幾個人,除咗駱强有見過面,其他幾位都係離校後首次見。

三位紳士大爆秘聞

大老闆輝哥係Citymart CEO,佢好俾面,百忙中抽空來聚會,重帶手信送俾我,好多謝佢嘅心意,其實我亦係Citymart 嘅忠實顧客,每次去Hùng Vương Parkson Plaza 玩保齡,我一定响同一層嘅Citymart超市買幾對靚襪,香口糖,果仁等小食,甚至有時順便買啲古靈精怪嘅手信用品,價錢與其他超市一樣(唔好意思,廣告吓,嘻嘻)。

袁妹好好嘢,佢送俾我幾個手織小飾物好得意。袁妹因患有憂鬱症,醫生勸佢要搵啲手藝做可避免胡思亂想,唔知唔覺佢學識串珠呢!

好可愛嘅手串小飾物

楊國炎,駱强兩人好搞笑,尤其駱强自稱「笑佛」,睇落都幾似,哈哈!
「笑佛」駱强
 楊國炎,駱强爆料當年「鳴遠八子」被集体開除嘅秘聞,可能其他同學己聽講過,我係第一次聽到啫,「鳴遠八子」好勇啊!若果駱强或楊國炎肯貼文詳細描寫當年事跡,相信吉如點擊率一定急升喇!可惜梁小妹因醫院有急事要佢報到,何竹瓊要返鄉下探媽咪以及做義工,免費教小朋友中文,所以呢兩位靚女缺席,我亦未取得佢哋嘅「三分鐘自我介紹」,希望下次有機會再聚吧 !
睇見翠儀,偉銓同學,吉如等咁落力為我哋奉獻寶貴時間來寫作,編輯精彩聚會片段,真係唔話得!希望我呢編報導亦有小小供獻當回報吧!奈何全係粗言俗語,請勿見怪,就算看官真係見怪…多見多怪,最後都會…見怪不怪喇,哈哈!

再見—翠群

No comments:

Post a Comment