本欄各項目歡迎老同學轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

7/6/14

鳴遠四月天精彩紀錄全集 (吉如站) (07/12/14)




10 comments:

  1. 吉如,学友们。
    好精彩的紀錄影片!奇异恩典。
    平安, 喜乐。
    明弟
    悉尼

    ReplyDelete
  2. 站長:正!老土都要講句,妳倆夫妻係得嘅,冇得頂!呢個SHOW,睇嚟嘥妳倆好多時間,逐張相挑選又要放音樂,開場仲要逐位同學介紹,辛苦晒,咁真貴我都要下載留念。妳倆嘅付出將帶俾所有同學有個永遠難忘嘅回憶,感謝萬分。偉銓

    ReplyDelete
  3. 偉銓, 老實講, 若冇你前後由咁遠水路寄來三、四批共一仟幾張相的CD, 同埋好幾張DVD的影片, 我地都難為「無米炊之婦」。你都好辛苦熱心, 為着分享俾大家同學觀賞, 趕工修製編輯。將三百幾份影片話至濃縮成四餅DVD。仲要嘥郵費响澳洲咁遠度寄來加州。真係好感動。大家同學若有知, 都會多謝哂你了啦!讚!
    吉如

    ReplyDelete
  4. 很捧的幻燈片,各位同學的身份與近貌都一一印證,再來個十年廿年,我們都會互相記得。讚!!!

    ReplyDelete
  5. 後註: 剛發現本幻燈片少了李綺碧和李小暉母子。這第一草稿將於近日内更新。

    有意下載此slideshows 的同學, 請於収到新通告後再下載不遲。

    吉如站長

    ReplyDelete
  6. 註: 本幻燈片己結束更新。今日重新推出。
    有意下載此全新slideshows 的同學, 請於07/12/14 之後, 再下載此新版。
    吉如

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吉如:
      你制作的鳴遠四月天精彩紀錄全集的確是名副其實的精彩!這個制作真不知花了你多少時間和精力。同學們寄給你的照片達千多張,只要每張看一眼都會把眼看花,更莫說要去蕪存菁,將照片重新順序排列,設計整理制作,放上不同的感人優美的背景音樂,加上開場對每位同學的介紹,更在多張照片内加插入videos以增情趣 (你先生Sean功不可沒)。我相信每一個步驟都非常費時費力。多謝你對同學們這種不辭勞苦的付岀!有你吉如做站長和你對吉如網站這個平台的默默耕耘,真是我們鳴遠同學的福氣!
      整個紀錄都很完善,我尤其喜歡開場的同學介紹和加插在照片内的videos。方德芳唱潮州曲時薛學濤太太和羅偉銓太太在旁的跳舞,以及羅偉銓在旅遊巴士上的歌唱,這些搞笑表演都令我忍不住開懷大笑。而結尾同學們唱的那段「敬祝諸君一路平安。。。」又讓我感受到離别的憂傷!同學們,珍重再見,後會有期!
      翠儀

      Delete
    2. 翠儀, 謝謝妳的留言。有妳的這段話, 十分欣慰了!不過要没有妳/你們的照片, 和羅偉銓後來寄來的大批高清相片和videos, 本站也很難做出全集來。老羅真是小兵立大功!
      感謝大家的支持!
      吉如

      Delete
  7. 好極了!精選片段包羅萬有!可以話係「Espresso」,濃縮但充滿「趣」味!最好笑係那段…哈哈哈…嗚遠?鳴遠?
    哈哈哈—翠群

    ReplyDelete
  8. 站長,唔駛咁客氣,成日將呢件事提响嘴邊,講得多我會驕傲架,哈哈,講笑啫!其實呢啲係好小事,我習慣出外旅行都將全程攝錄底,大家都知,出國旅遊處處都係走馬看花,响咁短時間您點會睇晒所有事物,唯一方法就係盡量拍攝保留,將所有景色,談吐,動作,通通放人鏡頭,返歸後有時間慢慢欣賞,永不走雞,中意嘅亦可無限次翻睇。能夠挽留一些已消逝不再重現嘅情景,又何樂而不為呢!吉如網站有個宗旨,獨樂樂,不如眾樂樂,能為大家出分力,係我嘅榮幸,最緊要大家開心。偉銓

    ReplyDelete